Alone now

TID 17:25:51 | DATUM 2012-12-21 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hello everyone who read my blog! Säger man så ens haha? Blev osäker nu. Elin sov här inatt och under dagen kom Emma hit också vi gjorde inte så jätte mycket låg mest och snackade bara. Det blir ju så när man inte träffas lika ofta längre, tråkigt men dessvärre sant. Men iallafall följde dom till bussen och drog hem sen. Blir nog att träffa Elin senare och sova hos henne men vi får väll se hur det blir. Sitter och skriver lite med Sebastian på facebook och messar med några. Men har inte så mycket att skriva just nu ska rensa min data nu typ, sätta på musik och bara ta det lugnt. Vi hörs senare. Puss!
- bild från igår när jag slängde mig i snön hahaha!


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0