Alla har väll säkert hört talas om det här!

TID 13:31:00 | DATUM 2012-12-15 | KATEGORI Tankar & Åsikter | KOMMENTARER (1)
Alla har väll hört talas om att disney har klippt bort scener från Kalle Anka för att dom är "rasistiska" men är det inte mer rasistikst att ta bort dom isånnafall. Man börjar undra vad som försvinner näst! Det börjar bli sjukt hur Sverige anpassar sig efter utlänningar. Och nu säger jag inte att det är fel att utlänningar kommer till Sverige för det tycker jag verkligen inte. Men att vi tar bort saker för att folk inte ska ta illa upp är SJUKT.
 

Postat av: Julia eller alma? ♥

åh vad fin blogg, allt bra?

2012-12-16 @ 09:46:08
URL: http://photolifeee.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0