90210

TID 17:50:04 | DATUM 2012-12-17 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hej älsklingar, förlåt för ingen bloggning tidigare men jag har min ursäkt. Vi skulle haft kvarsittningen imorgon egentligen men den var idag så fick sluta 4 och kom hem för kanske en halvtimme sen. Har ätit lite och nu ligger jag i sängen och ska sätta på ett avsnitt av 90210 åh älskar verkligen den serien. Imorgon så händer inget speciellt som jag vet om just nu bara hoppas att Maria kommer till skolan vafan. Så Maria jag vet att du kommer läsa det här. Så även hur sjuk du är imorgon, res dig upp från sängen och gå till skolan. Vi måste göra klart våra tomteluvor haha + du kan mer än gärna svara på mina meddelanden. Men nu ska jag äta klubba och kolla på 90210. Så vi hörs senare idag. Puss!

Postat av: amanda

Åh, sjukt fin.

2012-12-23 @ 00:17:54
URL: http://emandis.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0