1 December

TID 00:12:34 | DATUM 2012-12-01 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Ny månad idag då. Klockan har ju gått över 00:00 så nu är vi inne i December månaden och ingen snö ligger på marken än. Rätt skönt men ändå så vill man väll att det ska komma snö så att man känner att man kommit in i vinter månaden. 
 
Iallafall imorgon blir det att gå upp 10. Åka iväg till Gullabo vid halv 12 för att stå på någon julmarknad och sälja kakor och skit. Tråkigt men aja bara 1 timme så får väll hoppas att den timmen går snabbare en vanligt fall. Har lagt in ett tidinställt inlägg hittils sen om det kommer flera tror jag väl men måste orka fixa dom också hehe. 
 
Nu ska jag nog iallafall ta och sova så att jag orkar upp imorgon bitti. Men vi hörs imorgon. Puss!
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0