Ute på altanen.

TID 22:11:34 | DATUM 2012-08-03 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Sitter ute på altanen med Julia just nu, hon slaggar hära. Sitter med en popcornskål och kolsyrad saft haha ja vi är normala. Julia sitter vid sin lur och håller på och jag vid datan. Tyckte det var dags att blogga nu idag. Men har inte haft tiden att blogga. Men har varit med Moa och vi har packat så nu är hela rummet tomt och jag är berädd för flytten som kommer.. Mormor och Moster kom förbi förut för att säga hejdå, mormor har åkt hem men moster är fortfarande kvar. Men är inte social mot henne. Dagen igår var grymt nice och kvällen idag ska också bli lika nice. Moa och jag har rensat min data så från runt 5000 bilder till runt 3000! Det är bra det. Men nu pallar jag inte blogga något mera, pussar!
Gammal bild på mig och bästavän! Jag älskar dig.

Postat av: JAGÄLSKARDIG.

Ea gråter. "nu är rummet tomt" brast ut i tårar. Seriöst orkar inte. Jag älskar dig bästavän. Föralltid. Kom ihåg det.<3

Svar: Jag kommer alltid älska dig bästavän. Mår inte bra att det blir såhär men bara att kämpa jag klarar det här, jag är stark har fått höra det varje dag nu ska jag kämpa. Ska komma till Gamleby och träffa er om jag har den tiden. Livet är inte alltid rättvist och det har det inte varit nu. Men du är stark Elin du klarar det här. Vi klarar det här även fast jag är långt borta snart så kommer vi kämpa tillsammans.
Jag älskar dig bästavän. Idag, imorgon, föralltid. Kom ihåg det snart 1 år och nu flyttar jag det är inte rättvist..!<3
Emma Bylger

2012-08-04 @ 22:41:16
URL: http://slynabre.blogg.se/

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0