Ut och fota.

TID 19:10:09 | DATUM 2012-08-16 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Ska dra ut och fota med Maria snart, hon ska bara blogga på sin blogg. Så ni kan ju räkna med att det kommer in flera bilder ikväll, eller många rättare sagt. Om vi får någon bra hehe. Men det lär vi få. Vi cyklade eller Maria skjutsade mig på cykel till Brömsebro så gick vi in och köpte 8 stycken Red bull och en chips påse och 1 varsin glass. Så satte vi oss utanför kiosken åt våra glassar sen såg vi Peter åka förbi med bilen, så vi messar honom att han ska vända om så fick vi skjuts hem. Men nu ska jag fixa lite, sen blir det ut och ta bilder. Puss.
 

Bloggar senare ikväll. Ska svara på några frågor när jag kommer in också. Några som ställt ungefär samma frågor så. Sen funderar jag på om jag ska köra en frågestund? Några som har bett mig göra det också. Nej nu får vi höras senare.

Postat av: GeMina Arts

härlig bild :)

2012-08-16 @ 22:53:29
URL: http://geminaarts.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0