Svar på fråga

TID 02:08:00 | DATUM 2012-08-15 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)

Fick en kommentar nyss. Som jag tänkte svara på. Inne via luren och orkade inta screen shoota men den var såhär.

"Är du och Maria halvsyskon? Eller är ni bara kompisar?"

Vi är typ som halvkusiner eller något kanske syssling? Så dålig på sånt där vad som är vad. Men Maria är min pappas, frus, systers, dotter. Men vi är väl som systrar. Står varandra sjukt nära och så. Hoppas du blev nöjd över svaret. Puss


Postat av: Mathilda

Jag skulle behöva hjälp med att designa min blogg, gör du sånt till andra? om du gör det kostar det nått? :)
jätte fin blogg!

Svar: Hej tjejen, jag brukar ta betalt, men om du har viljan att betala skulle det vara jätte snällt eftersom att jag sitter på fritiden men annars kan du få en gratis! Kram.
Tack :)
Emma Bylger

2012-08-16 @ 14:03:27
URL: http://mathildasoderlunds.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0