På bussen

TID 16:58:35 | DATUM 2012-08-01 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)

Hej älsklingar, sitter just nu på bussen påväg hem från Moa. Den ska hå om 1 minut, lite senare ikväll så kommer Alicia till mig så sover hon här. Det blir nice har inte träffat henne på ett tag så det ska bli roligt. När jag kommer hem ska jag hoppa in i duschen och packa och lite sånt där. Har ju bara 4 dagar kvar i Stockholm. Imorgon är jag med Alicia nog mesta delen av dagen, sen senare på kvällen ska jag se om Maja kan träffas. På fredag kommer Moster och Mormor förbi och säger hejdå, sen ska nog jag slagga med Julia om det går. Sen på lördag så ska jag träffa Julia, Moa och Jasmine sen får vi väl se om det blir fler. Måste träffa Elin också. Så ja man kan säga att mina sista dagar är fullbokade haha. Men nu orkar jag inte blogga mera, puss!


Postat av: Victoria Ramirez .

Uppe på bloggen när min syrra sjunger.
Det var jätte dålig kvalitet eftersom min
mobil är trasig .. Och det låter mycket bättre i verkligeheten :)

2012-08-01 @ 22:07:30
URL: http://victoriabieber.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0