Musik på, världen av.

TID 22:30:33 | DATUM 2012-08-10 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Hej älsklingar, vet att jag inte bloggat och är ledsen. Men flytten håller fortfarande på packar upp massor av grejer och har inget trådlöst internet osv.. Knappt täckning, mobilappen fungerade inte sist jag försökte. Så allt blir knas när det gäller bloggningen, men hoppas på att komma igång med bloggningen någon gång nästa vecka. Om 10 dagar börjar skola osv.. Börjar ny skola, ny klass, känner ingen, den ända jag känner här nere kunde jag inte ens börja i samma klass som. Vill bara hem NU! Knappt täckning på mobilen och allt är bara helt dött har nere, så jävla ensam. Men nu ska jag inte ta ut hur "dåligt" jag mår eller vad man ska kalla det på er. Utan sätta på musik och bara ta det lugnt. Musik på, världen av. 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0