Måste vara stark, hålla huvudet högt. Mamma ska få se vilket barn hon fött!

TID 21:57:00 | DATUM 2012-08-23 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Ska kämpa för att komma tillbaks till mamma. Vill komma till henne nu. Jag saknar henne. Min egen mamma får jag inte se på ett halvår. Jag vill till henne. Jag ska visa att jag inte är så som hon sätt mig förut. Jag ska ändra på mig. Jag älskar min mamma mest av allt. 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0