If you really love something, set it free and let it go Be happy if it comes back but if it doesn't..it wasn't meant for you to have it

TID 17:11:00 | DATUM 2012-08-23 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
 
 
Hej älsklingar. Har inte bloggat något idag och sa att det skulle bli bättre bloggning idag.. hmm.. Jaja nu sitter jag i Marias säng vid min data och Maria vid sin data i samma säng. Tillbringat dagen i skolan, som vanligt. Började dagen med Engelska läxförhör, kändes som att det gick rätt så bra. Efter att engelskan var slut så var det dags för musik, efter den 1 timme och 45 minuters hemkunskap, sedan lunch drog till Maria hämtade pengar och drog till Ica. Hade rast i typ 1 timme eller något. Efter rasten hade jag Svengelska (Svenska och Engelska istället för språkval) och Maria drog till Tyskan. Mötte upp henne efter det och sen hade vi svenska där hade vi något prov typ. När svenskan var slut så var det mentor tid så vi drog till vår mentor snackade med henne i en kvart, sen fick vi dra hem. Börjar 8:00 varje dag och slutar 15:00 varje dag också. Förutom när vi har håltimme. Imorgon slutar vi typ 13:00. Snart ska vi iväg på Marias träning med henne och kolla på medans Maria tränar innebandy. Nu ska jag/vi dra ner så vi får höras senare tror jag bloggar under hennes träning via luren också. Men hoppas ni haft en bra dag.
 


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0