Hos Maria.

TID 21:49:37 | DATUM 2012-08-27 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
Aloha babes! ;) Sitter just nu på golvet hos Maria, vi har precis pluggat färdigt med matten så nu sitter Maria med sin tyska, och jag på golvet och passar på att blogga. Vi ska väl ta och gå upp snart måste bara fixa oss för kvällen. Ledsen över att jag inte bloggat på hela dagen idag men har verkligen inte haft tiden så ska verkligen försöka få tiden imorgon. Men har liksom bara 10 minuters raster och går från 8 till 15 varje dag. Kan lägga ut en bild på mitt schema lite senare ikväll i ett annant inlägg. Men nu ska vi gå och fixa iordning oss, puss.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0