Här moa..

TID 00:28:56 | DATUM 2012-08-11 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Moa ville att jag bloggade. Här Moa här har du ditt inlägg, thihi. Älskar dig. 

Nej men sitter och lyssnar på depp just nu, chattar med Moa och några andra på facebook, messar med några. Pallar inte blogga. Mår inte så jätte bra. Snart varit borta i en vecka.. Och det är inte roligt kan jag säga. Saknar alla så fucking jävla mycket. Vill hem nu. På riktigt tror ingen fattar hur dåligt jag mår över den här flytten.. Saknar mamma, saknar vännerna, saknar ALLT. Nu ska jag vara helt ärlig.. Saknar till och med gatorna. Nu pallar jag inte blogga mera, puss!

Postat av: Moa

Jag älskar dig också min fina anka! <3

Svar: Gris.<3
Emma Bylger

2012-08-11 @ 00:36:59
URL: http://mooasplace.blogg.se
Postat av: Therese Oxonius

Varför har du flyttat? Är det med din pappa du har flyttat med? <3

2012-08-11 @ 04:18:13
URL: http://thereseoxonius.blogg.se

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0