God natt för idag.

TID 23:02:52 | DATUM 2012-08-26 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God natt. Säger god natt nu. Börjar klockan 9 imorgon Maria och hennes mamma kommer hit och står utanför 20 i 9 så då måste jag vara klar fixad. Men ska lägga mig och sms nu och fixa lite på med mina hörlurar och laddare, vi hörs imorgon om jag hinner blogga på morgonen annars ska jag försöka uppdatera via luren, inte säkert att jag kan ladda in bilder via luren beror lite på. Men god natt.
Orkade inte rotera innan lev med det. Puss.


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0