God morgon

TID 13:35:27 | DATUM 2012-08-01 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)

Har inte haft orken att blogga som ni kanske märkt eftersom att det är Moa som har varit gullig och gästblogga hos mig. Men iallafall så kommer nog inte uppdateringen vara den bästa på några dagar för nu ska njuta av mina sista dagar här i Stockholm. Har 4 dagar kvar här i min hemort sen flyttar jag ner till min pappa i Småland länge.. Men det är bara hoppas på att jag trivs där nere. Inatt sov jag på Moas golv och då menar jag bokstavligen golvet. Somnade vid 3 sen vet jag inte när vi vaknade men runt 12. Men vi har precis ätit kebab pizza och nu står Moa och gör kladdkaksmet haha. Bloggar senare för bloggar via luren just nu ;) puss Det vita på golvet är socker Moa nyss spillde på golvet.



- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0