God morgon världen.

TID 06:07:37 | DATUM 2012-08-28 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
 God morgon babes. Vaknade för typ en halvtimme sen, nu ska jag och Maria börja fixa oss så att vi hinner med skolbussen utanför henne. Måste börja fixa mig ska försöka hinna lägga in dagens outfit lite senare innan jag åker med bussen. Puss så länge.
Min nya design vad tycker ni? Skit nöjd hittils, som sagt inte helt klar en men det kommer väl bli det så småningom.

Postat av: Arika

Snygg dsign!
Fixar du dem själv? :)
kram

2012-11-12 @ 16:10:33
URL: http://www.nattstad.se/arikas
Postat av: Arika

Snygg dsign!
Fixar du dem själv? :)
kram

Svar: Åh tack :)Ja det gör jag :)
Kram
Emma Bylger

2012-11-12 @ 16:10:34
URL: http://www.nattstad.se/arikas

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0