God morgon.

TID 14:19:01 | DATUM 2012-08-25 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (0)
God morgon älsklingar. Ska börja fixa iordning allt i mitt rum nu så får vi se hur långt tid det tar annars blir det nog  bara och ligga och ta det lugnt idag och så. Fick nyss en kommentar som löd såhär: "Kan du göra en video blogg där du sminkar dig? vill se hur du gör dina ögonbryn, sjukt snygga!!!" Så tänte att jag kan svara på den också nu. Men vi får se om jag kan göra det. Det tar ganska lång tid för mig att fixa dom och sen så brukar jag liksom måla fel då och så, men vem vet.
 

Nu måste jag fixa rummet vi hörs senare. Puss.
arkivbild


- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0