Fixat LITE med designen verklige inte klar än.

TID 18:05:35 | DATUM 2012-08-24 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (2)
Hej älsklingar, suttit och fixat lite med designen nu. Verkligen inte helt klar och det är nog rätt så lång tid kvar också. Men ska försöka fixa vidare lite senare, måste ta en paus nu. Har fixat lite i rummet idag också och varit i skolan. Har fixat till soffbordet och lagt in bäddsoffan Maria sov på också. Bordet är inte helt klart en lite grejer som ska fixas, grejer ska fixa lite ordning under bordet, det mesta ligger i ordning på bordet redan men under så ja..

Men sitter och lyssnar på musik just nu och ska gå ner och kolla lite hur dom mår där nere. Sen ska jag nog fortsätta fixa med designen eller rummet, vi får se lite. Ska fixa ganska mycket saker, som vad säger jag inte det får ni se sen när hela designen är klar. Nu får ni ha det så bra så ska jag gå ner och stänga av musiken så får vi höras senare, Puss.

Saknar Turkiet...

Postat av: Emma&Julia

nu kör vi med frågestund på bloggen, fråga vad du vill <3 vi svarar på allt, snälla lämna en komentar som du e nyfiken på så svarar vi direkt!
www.erjm.webblogg.se
www.erjm.webblogg.se
www.erjm.webblogg.se
www.erjm.webblogg.se

2012-08-24 @ 19:23:38
URL: http://www.erjm.webblogg.se
Postat av: Emelie

Kan du göra en video blogg där du sminkar dig? vill se hur du gör dian ögonbryn, sjukt snygga!!!

2012-08-25 @ 00:12:15

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0