Emma Bylger - Mamma (egen låt)

TID 14:49:07 | DATUM 2012-08-09 | KATEGORI Egen musik/cover | KOMMENTARER (1)
 
Skrev låten på midsommarafton.. Det var några dagar efter att jag hade fått reda på att jag skulle flytta från henne. La ut den samma dag som jag flyttade från henne vilket var i Söndag´s (5 Augusti 2012). Jag har inte bevisat, hur mycket jag älskar henne pågrund av att vi nästan bara bråkat och jag bara har skrikit grejer som jag hatar dig osv.. Men innerst inne älskar jag min mamma. Jag saknar dig så det gör ont, vill bara komma hem, men vet att det inte blir så..
 
Hoppas du gillar låten iallafall.

Postat av: Amanda

stackars dig, vrf flyttade du ifrån henne, bor du hos din pappa ist ?:)

2012-08-12 @ 19:18:53

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0