Dagarna

TID 01:59:47 | DATUM 2012-08-13 | KATEGORI Emma Bylger | KOMMENTARER (1)
Hej älsklingar bloggande inget igår typ för var ute med Maria och sen fuckade min data lite så den hade lite damp så kunde typ inte vara inne på internet och så. Men iallafall var i Kalmar med Maria igår, det var väl rätt okej. Fast inga bra artister som uppträdde. Vi kom dit och kollade lite, då var det Darin så vi stog kvar och kollade tills han gick av scenen. Sen så kollade vi vilka som skulle uppträdda senare då var det något konstiga band/artister så vi gick runt i Kalmar. Vid 20:00 gick vi mot bussen för att det stod på sidan att den skulle gå 20:30 så vi satt där i en halvtimme för att vi inte hade något att göra. Men sen kom den inte då gick vi och snackade med vakten, visade sig att det stod fel på sidan och att den skulle komma 22:20 så det var bara att vänta i 2 timmar ungefär för att få åka hem. Det var alltså min lördag.
Japp vi är gulliga ibland asså haha.
Söndag: Vaknade 13:28 exakt haha. Skulle vi somna om sen inser vi att Maria har match, samling 16:00 så vi var tvungna att gå upp. Vi gick ner hämtade frukost och gick ut och satte oss och åt lite. Sen drog vi upp och fixade i ordning oss och sen var klockan 15:50 så vi var tvungna att dra.. Maria kom typ 10 minuter sent till samlingen. Dom började matchen vid typ 17:00 dom förlorade med 4-0.  Efter matchen drog vi till Torsås torg handlade lite mat osv.. Drog "hem" till mig, hämtade mina fotbollsskor och drog vidare mot Maria. Gick och hämtade hennes syrra, drog till hennes grannar som hade hittat en kanin. Vi tog med kaninen hem en liten unge skit gullig. Så nu är jag och Maria "mammor" haha till en kanin. Kom hem fixade mat, vatten, och en kartong med hö i osv.. så att den har grejer och imorgon åker vi iväg och köper lite mer riktiga grejer. Sen vid 23:00 drog vi ut och spelade fotboll och tog bilder. Sen vid 24:00 gick vi in och nu sitter vi har vid våra datorer. 

Vår lilla bebis. Hoppas ni orkar läsa inlägget hehe ganska långt märkte jag.
- Emma Bylger

Postat av: Anonym

vem är maria? äär ni halvsyskon eller bara kompisaR? :)

2012-08-15 @ 01:58:49

- Jag gör mina egna designer och är därför inte intresserad av att köpa en av dig.
- Vill du köpa en design kolla in i kategorin "+ Intresserad av design?" så hittar du priser och sånt
- Frågor som t.ex "hej, allt bra?" är jätte gulligt men inte om det står i inlägget. Så läs inlägget innan, tack
- DESIGN MADE BY Emma Bylger. All kopiering anmäls. © www.emmabylger.blogg.se
- Glöm inte att du aldrig är anonym, alla har ett namn och en ip-adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0